Není představitelné, že by každý, kdo si na internetu vyvěsí nějakou svoji nabídku, dosáhnul ohromných úspěchů. Jistě, některé weby to až tak daleko dotáhly, ale jde o bílé vrány, tedy o něco, co je mezi internetovými prezentacemi vzácným úkazem. A to proto, že uživatelů internetu sice dost je a potenciálních zájemců by tak měl být rovněž dostatek, jenže ne každý web vzbuzuje dostatečný zájem a nejednou je tento dokonce zcela zapomenut mezi tím vším ostatním.
Zkrátka a dobře je různých výtvorů na internetu dost a dost. Najít mezi nimi něco určitého je tak stejně složité, jako hledat známou jehlu v kupce sena nebo spíše rovnou v celém stohu.
Někdo se tak sice domnívá, že se svým webem nemůže neuspět, jenže nakonec shledá, že tomu tak není. Taková krásná nabídka a nikde nikdo, kdo by o ni projevil třeba aspoň špetku zájmu!
Zkrátka a dobře se tu stala chyba. A to chyba spočívající v tom, že prostě není takový web dostatečně úspěšný při prosazování se mezi konkurencí.
A jak tento nedostatek napravit? Mezi pomocníky, kteří mohou v tomto ohledu poskytnout více než žádoucí služby, patří třeba i linkbuilding. Tedy vytváření zpětných odkazů.
Že nevíte, oč jde? Pak je velice pravděpodobné, že zrovna kvůli tomu čekáte marně na úspěch. Nemáte prostě dost takových odkazů, případně tyto nejsou ideálně umístěné. A s tím je záhodno něco udělat, protože jinak budete čekat na návštěvníky zřejmě zbytečně.
Když se svěří web odborníkům na SEO, postarají se tito mimo jiné i právě o vytvoření takových dokonalých zpětných odkazů. Tedy odkazů, které se rozmístí na jiné weby, z nichž přesměrovávají návštěvníky tam, kam by tito měli být přesměrováni. Což už i samo o sobě přispívá k vyšší návštěvnosti, zejména jsou-li tyto odkazy na výhodných místech na relevantních a hojně navštěvovaných webech.
Plus tyto odkazy ovlivňují i hodnocení webů ze strany vyhledávačů. Ale o tom zase až někdy jindy.